يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۴۳۰
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، بخشدار، شهردار و مسوولین شهری، جاده دسترسی حدفاصل کوی فرهنگیان تا انتهای باند فرودگاه شهدای خارگ افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این مراسم از  اتحاد و همبستگی به عنوان رمز توسعه یاد کرد و گفت: با اتحاد و همبستگی که در جزیره خارگ وجود دارد کارهای خوبی در راستای توجه به مسوولیت های اجتماعی در منطقه خارگ در حال انجام است که این اتحاد و همبستگی می تواند رمز توسعه باشد. 

اسدروز افزود: اراده و خواست همه مسوولین در جزیره خارگ هم همین رویکرد و نگاه آن ها به توسعه یافتگی و پیشرفت منطقه معطوف است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: یکی از اهداف و استراتژی های شرکت پایانه های نفتی ایران به ویژه در جزیره خارگ کمک به توسعه منطقه و محیط پیرامونی است و این جاده از چند منظر می تواند حائز اهمیت باشد هم از دیدگاه پدافند غیرعامل که این جاده دسترسی به جاده اصلی را هموار می کند و هم  اینکه دسترسی به تاسیسات نفتی راحت تر و سریعتر می شود.

وی تصریح کرد: این پروژه  در دو فاز، توسط مدیریت عملیات عمومی و با تکیه بر توان فنی پرسنل، امکانات و منابع موجود در پایانه نفتی خارگ با هزینه کرد 25 میلیارد ریال  انجام شد که با توجه به اینکه اجرای پروژه توسط مشاور 100 میلیارد ریال برآورد شده بود، صرفه جویی به میزان 75 میلیارد ریال در برداشته است.

اسدروز ادامه داد: طول مسیر این جاده کمربندی حدود یک کیلومتر و به عرض ١٣ متر و  شانه خاکی در طرفین، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی و کالورت‌های عرضی است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر